Dlaczego warto inwestować w rozwój teleopieki.
Mało znamy gatunków marketingu, jakie dawałyby równie duże korzyści, jak marketing w sieci. Uznawana za relatywnie młodą dziedziną, jednak spośród wszystkich gatunków to ona najszybciej się rozwija, każdego roku przekonując do siebie wciąż nowych zwolenników. Najczęściej znaną odnogą reklamy w internecie niewątpliwie jest ANCHOR, czasem także nazywana reklamą kontekstową. Jej nazwa wynika z całą pewnością stąd, że to, jaka reklama zostanie wyświetlona w określonym dla niej miejscu zależy przede wszystkim od tego, jakich danych wyszukuje użytkownik – może ona być całkowicie zgodna co do jego zainteresowań. Dzięki temu rośnie znacząco możliwość tego, że kliknie w podsunięty mu odsyłacz. Nie bez znaczenia jest także to, że użytkownik jest mniej zirytowany materiałami, które w jakimś stopniu być może spotkają się z jego przychylną reakcją. Z tego powodu właśnie reklama sponsorowana jest często używana przez różnorodnego typu firmy i wciąż rośnie liczba kampanii, w których pełni ona coraz bardziej ważną rolę.
1. Tutaj
2. Blog
4. Wiadomości
5. Wskazówki